Osoba, która specjalizuje się w pisaniu tekstów, pomoże nam stworzyć różnego rodzaju teksty reklamowe, do reklamy prasowej, telewizyjnej czy też do reklamy w radiu. Doświadczony copywriter pomoże nam również pisać różnego rodzaju artykuły na blogi, jak również różnego rodzaju teksty pozycjonujące dany produkt, usługę lub daną firmę na rynku.

Jak content marketing może pomóc swojej firmie?

Zanim umówimy się na spotkanie ze specjalistą od content marketingu, należy dokładnie sprecyzować, czego oczekujemy od copywritera? Musimy dokładnie wiedzieć jakiego tekstu potrzebujemy czy ma to być tekst reklamowy, czy może poradnikowy. Specjaliści od pisania pomogą także w napisaniu tekstów typowo informacyjnych, jak również bardziej merytorycznych. Im więcej samodzielnie ustalimy szczegółów dotyczących tekstu, którego potrzebujemy, tym szybciej zostaną one dla nas stworzone oraz będziemy z nich bardzo usatysfakcjonowani.

Jakie dane należy podać do stworzenia dobrego tekstu?

Przede wszystkim najważniejsze jest to, abyśmy na początek określili, do kogo kierujemy tekst, czyli musimy dokładnie zdefiniować profil naszego odbiorcy. Następnie musimy ustalić, pod jakie słowa kluczowe ma zostać napisany dany tekst oraz ile tych tekstów potrzebujemy, a także jaka ma być ich długość. Przy wyborze specjalisty od pisania, możemy poprosić o pokazanie portfolio, dzięki czemu będziemy wiedzieć, jakie doświadczenie ma dany copywriter i tym samym zobaczymy czy sprosta oczekiwaniom tekstu, który chcemy zamówić.

Ile kosztuje taka usługa?

Cena za wykonanie tekstu zależy od różnych czynników, takich jak: długość tekstu oraz różnych innych wielu wytycznych. Inną cenę zapłacimy za zwykły tekst preclowy na inną za napisanie profesjonalnej oferty, którą pisze się nawet kilka dni, czy nawet kilka tygodni. Ceny są bardzo różne, ponieważ za zwykły tekst do katalogów zapłacimy od 2 do 10 zł, za artykuł na bloga od 10 do nawet 200 zł, a za napisanie profesjonalnej oferty perswazyjnej od 100 zł do nawet kilku tysięcy. Możemy zarówno korzystać z różnych serwisów dla copywriter, gdzie znajdziemy wielu specjalistów w tej dziedzinie, jak również znaleźć dobrego copywriter, którego będziemy mogli zatrudnić na stałe w naszej firmie.